UZAKTAN MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MADDE 1: TARAFLAR SATICI

Unvan :               Parlegal Uluslararası Destek ve Danışmanlık Hizmetleri A.Ş.

Adres :                 Fulya Mahallesi, Büyükdere Caddesi, No:74 D Blok, İç Kapı No:10, Torun Center Garden Ofis, Şişli İstanbul

Telefon : +90 (212) 212 50 15

Whatsapp: +90 (533) 345 57 27

Canlı Destek Hattı: +90 850 762 96 16

E-mail : info@parlegal.com.tr

ALICI (Gerçek veya tüzel kişi)

Alıcı, www.parlegal.com.tr web sitesinden kendi adına kullanıcı profili oluşturan ve hizmeti satın alan kişidir. Alıcı, aldığı hizmet ile www.parlegal.com.tr web sitesinde paylaşmış olduğu isim, adres ve iletişim bilgileri aracılığıyla kendisine ulaşılmasını kabul etmektedir.

MADDE 2: KONU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın www.parlegal.com.tr internet sitesinin kullanımı, internet sitesi üzerinden satın aldığı hizmetlerin özellikleri, fiyat bilgileri ve “Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı” hizmetinin ALICI’ya sunulmasına yönelik 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna dayanarak hazırlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca tarafların karşılıklı hak ve yükümlülüklerinin düzenlenmesini oluşturmaktadır.

ALICI, danışmanlık hizmetini satın alarak işbu sözleşmeyi kabul etmiş sayılır.

MADDE 3: HİZMET TANIMI

Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmeti ile SATICI tarafından, Telefonla Sesli İletişim kanalları ile hafta içi 09:00 – 18:30 saatleri arasında ALICI’ya ihtiyaç duyduğu danışmanlık hizmetleri sunulur. Her bir danışmanlık hizmet süresi en fazla 20 dakika ile sınırlıdır ve danışan her bir ay için 3 kez danışmanlık hizmeti alabilir. Kullanılmayan haklar bir sonraki aya devretmemektedir.

MADDE 4: TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

  1. ALICI, Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmetini parlegal.com.tr internet sitesini kullanarak satın alır. ALICI, www.parlegal.com.tr internet sitesi üzerinden bir kullanıcı profili oluşturarak Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmeti almak istediği konuyu seçer. ALICI’nın seçmiş olduğu konuya uygun olarak en uygun danışmana yönlendirmek SATICI’nın yükümlülüğündedir.
  1. Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı süresi en fazla 20 dakikadır ve her ay için en fazla

3 danışma hakkı bulunmaktadır.

  1. 18 yaş altı kişilere Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmeti
  2. Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı, psikiyatrik atak, krize müdahale ya da tıbbi tedavi hizmeti değildir. İlaç ve tıbbi tedavi önerisinde bulunulmaz. ALICI, bunlarla ilgili herhangi bir tavsiye talebinde Bu hizmet, klinik teşhis koyma amacı gütmemektedir.
  3. Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı esnasında, ALICI’nın tıbbi tedavi almasını gerektiren bir durumu olduğu anlaşıldığında bu danışmanlık süreci sonlandırılır.
  4. ALICI, almış olduğu Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmetinin herkesin ihtiyaçları ve/veya her özel durumu için uygun bir çözüm olmayabileceğini ve/veya her özel durumda yüz yüze psikolojik destek sürecinin yerine geçmeyeceğini kabul
  5. Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmeti, bir acil yardım hizmeti değildir. ALICI’nın kendisine ya da bir başkasına zarar verme ihtimalinin olduğu ve acil yardım gerektiren durumlar bu sözleşmenin kapsamı dışındadır. Bu gibi durumlar için hizmet verilmez.
  6. Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmeti sürecinde ALICI’nın Telefonla Sesli İletişim danışmanlığa devam etmesinin uygun olmadığı ve/veya Telefonla Sesli İletişim danışmanlığın yarar sağlamadığı tespit edildiğinde SATICI hizmeti sonlandırma hakkına
  7. Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmetinin teknik nedenlerle (şarj, internet ve elektrik kesintisi gibi) veya tarafların iradesi dışında hizmetin kesintiye uğraması ya da verilememesi durumunda SATICI tarafından ALICI’ya yeni bir randevu oluşturulacaktır.
  8. İşbu sözleşme ile ALICI 18 yaşından büyük olduğunu ve yasal olarak bir sözleşme yapabileceğini onaylamış sayılır. ALICI, Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmetlerinden faydalanabilmek için kendi kararlarını alabilme ve uygulayabilmesinde engel olmadığını, kanuni olarak vesayet gerektirebilecek bir durumunun olmadığını ve herhangi başka bir yasal sebepten bu sözleşmenin hükümlerine baştan aykırı düşmek gibi bir duruma sahip olmadığını kabul ve beyan
  9. ALICI, yasal olarak reşit değilse, ilaç tedavisi gerektiren psikiyatrik sorunları varsa, intihar riski taşıyorsa, çok ağır ruhsal sorunları varsa veya ALICI suç unsuru içeren durumlarda bulunuyorsa ALICI’ya Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı ALICI tarafından yanıltıcı bilgiler verilmesinden dolayı oluşacak zararlardan SATICI sorumlu değildir.
  10. parlegal.com.tr websitesinden satın alınan hizmet sadece ALICI tarafından kullanılabilir. Kullanım hakkı, üçüncü şahıs ve kurumlara devredilemez.
  11. ALICI, parlegal.com.tr websitesinde ve/veya websitesi aracılığıyla paylaştığı tüm bilgilerin doğru, güncel ve eksiksiz olduğunu ve bu iletişim bilgileri aracılığıyla yapılacak bildirimleri kabul ettiğini onaylar.
  12. ALICI, parlegal.com.tr websitesinde ve/veya websitesi aracılığıyla oluşturduğu parola ve hesabıyla ilgili diğer güvenlik bilgilerinin gizliliğini korumaktan ve bu hesabı kullanarak gerçekleştirdiği tüm etkinliklerden tek başına ve tamamen sorumlu olduğunu kabul eder.
  13. ALICI, Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmeti sürecinde/sonrasında, aşağıdaki

herhangi bir davranışı sergileyemeyeceğini kabul ve taahhüt eder:

  • istenmeyen e-posta ve / veya mal ve hizmetlerin reklamı veya tanıtımı;
  • kötü amaçlı yazılım veya kod;
  • yasa dışı, taciz edici, mahremiyeti ihlal eden, küfürlü, tehdit edici, kaba, müstehcen, ırkçı veya potansiyel olarak zararlı içerik ve söylem;
  • üçüncü bir şahsa zarar verebilecek herhangi bir içerik;
  • bir cezai işlem teşkil edebilecek, buna neden olabilecek veya onu teşvik edebilecek veya yürürlükteki yasaları ihlal edebilecek içerik.
  1. ALICI tarafından sözel ve/veya cinsel taciz içerikli bir davranışta bulunduğunda SATICI görüşmeyi anında sonlandırma hakkına
  2. ALICI, parlegal.com.tr web sitesinde ve/veya web sitesi aracılığıyla alacağı tüm dosyaları, açmadan veya kullanmadan önce virüs veya kötü amaçlı yazılım zararlarından korunmak için kontrol etmeyi ve taramayı kabul eder.
  3. ALICI, Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı sırasında yapılacak görüşmelerin ses ve/veya görüntü kaydını kanuna aykırı olması nedeniyle alamaz. Ayrıca ses ve/veya görüntü kayıtlarının üçüncü şahıslar tarafından alınmamasını sağlamak ALICI’nın sorumluluğundadır.
  4. ALICI, Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmeti için belirlenen gün ve saatte, bilgisayar/tablet/cep telefonu gibi kullanacağı kişisel cihazları hazır bulundurmak ve sürecin kesintiye uğramadan devam etmesini sağlamakla yükümlüdür. Bu nedenle Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı sürecine başlamadan önce yeterli şarj, internet olup olmadığı ALICI tarafından kontrol edilmeli ve danışmanlık sürecinin sessiz ve yalnız bir ortamda gerçekleşmesi sağlanmalıdır.

MADDE 5: GİZLİLİK

  • SATICI, işbu sözleşme kapsamında gerek SATICI gerekse de SATICI adına herhangi bir sıfat altında hizmet veren kişiler tarafından öğrenilen ve/veya erişilen ALICI’ya ait herhangi bir biçim altındaki her türlü bilginin gizli nitelikte olduğunu ve bu bilgilerin gerek SATICI veya SATICI adına hizmet veren kişiler tarafından hiçbir biçimde kullanılmayacağını veya üçüncü kişilere ifşa edilemeyeceğini ve alınan bilgilerin ifşasına ve/veya bu bilgilerin üçüncü kişiler tarafından erişilmesine veya öğrenilmesine mani olmak için gereken her türlü önlemi alacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
  • Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı sürecinde taraflar arasında paylaşılan bilgiler gizli olup ALICI izin vermediği sürece üçüncü şahıslara ifşa Ancak ALICI’nın kendisine ya da bir başkasına zarar vermesi söz konusu olduğunda, yasaların gerekli kıldığı durumlarda yetkili makamlarla derhal paylaşılabilir.
  • Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmeti gizlilik ilkesine göre gerçekleştirilmektedir. ALICI’ya ait kimlik bilgileri gizli tutulur ve üçüncü şahıslarla paylaşılmaz. Kanunların gerektirdiği durumlarda, adli merciler ve emniyet birimleri tarafından istendiği takdirde yetkili makamlarla paylaşılır.
  • ALICI, parlegal.com.tr web sitesine kayıt oluştururken paylaştığı e-posta, telefon numarası gibi kişisel bilgilerinin doğru olduğunu ve kendisine ait kişisel iletişim bilgileri olduğunu kabul eder ve SATICI tarafından bu e-posta ve telefon numarasına gönderilecek tüm yazışma, mesaj, e-posta gibi tüm bildirimleri almayı kabul eder.
  • SATICI’nın, ALICI tarafından siteye kayıt formunda belirtilen veya daha sonra kendisi tarafından güncellenen adresi, e-posta adresi, sabit ve mobil telefon hatları ve diğer iletişim bilgileri üzerinden mektup, e-posta, SMS, telefon görüşmesi ve diğer yollarla iletişim, pazarlama, bildirim ve diğer amaçlarla ALICI’ya ulaşma hakkı bulunmaktadır. ALICI, işbu sözleşmeyi kabul etmekle SATICI’nın kendisine yönelik yukarıda belirtilen iletişim faaliyetlerinde bulunabileceğini kabul ve beyan etmektedir.

MADDE 6: SÖZLEŞMENİN SÜRESİ

İşbu sözleşmenin süresi, www.parlegal.com.tr web sitesi üzerinden Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmetinin sağlanması için ALICI tarafından hizmet ödenmesinin yapılması ile başlar ve seçtiği paket süresinin dolumu ile sona erer. ALICI tarafından ön bilgilendirme formunun okunması, mesafeli satış sözleşmesinin onaylanması, ödemenin ALICI tarafından yapılması ve ödemenin SATICI’nın hesaplarında görünmesiyle birlikte işbu sözleşme kurulmuş olur.

MADDE 7: CAYMA HAKKI

İşbu sözleşmenin konusunu oluşturan Parlegal Telefonla Sesli İletişim Danışmanlığı hizmetine ilişkin ALICI tarafından yapılan ödemelerde hizmetin niteliği gereği Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 9. maddesine göre ALICI 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Yine aynı yönetmeliğin 15/h maddesine göre cayma hakkı süresi sona ermeden önce, ALICI’nın onayıyla hizmetin ifasına başlandıysa ALICI cayma hakkını kullanamaz. İşbu sözleşmedeki hizmetin ifası ödeme gerçekleşince başlamış sayılır.

MADDE 8: İADE

SATICI kaynaklı bir sebepten ötürü para iadesi yapılabilir ya da ALICI’ya başka bir Parlegal Telefonla

Sesli İletişim Danışmanlığı randevusu verilebilir.

MADDE 9: SÖZLEŞMEYE KONU HİZMETİN FİYATI VE ÖDEMESİ

Parlegal Telefonla Psikolojik ve Mevzuat Danışmanlığı Hizmeti sunmaktadır. Kullanım Süresi ve KDV Hariç Satış Fiyatı Tarifesi:

Parlegal Turizm Asistanlığı

Aylık 19 USD

3 Aylık 49 USD

6 Aylık 89 USD

12 Aylık 169 USD

Parlegal Sağlık Turizmi Asistanlığı

Aylık 19 USD

3 Aylık 49 USD

6 Aylık 89 USD

12 Aylık 169 USD

Parlegal Expat Asistanlığı Aylık 19 USD

3 Aylık 49 USD

6 Aylık 89 USD

12 Aylık 169 USD

Parlegal Bireysel Asistanlık Aylık 19 USD

3 Aylık 49 USD

6 Aylık 89 USD

12 Aylık 169 USD

Parlegal Kurumsal Asistanlık Aylık 19 USD

3 Aylık 49 USD

6 Aylık 89 USD

12 Aylık 169 USD

İşbu Mesafeli Hizmet Sözleşmesi, ALICI tarafından sözleşme hizmet bedelinin ödenmesiyle başlar. ALICI, seçtiği hizmet paketine uygun olarak hizmet bedelini kendisine SATICI tarafından sunulan EFT ya da kredi kartı yöntemlerinden birini kullanarak ödemeyi gerçekleştirir. Ödemenin EFT yoluyla yapılması durumunda ALICI tarafında ödeme dekontu SATICI’nın info@parlegal.com.tr e-posta adresine gönderilir.

MADDE 10: BİLDİRİM ADRESİ VE YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşme ile ilgili olarak yapılacak tüm bildirimler için aşağıdaki detayları verilen iletişim kanalları kullanılacaktır.

ALICI’nın SATICI ile İletişim Kuracağı Kanal: info@parlegal.com.tr

SATICI’nın ALICI ile İletişim Kuracağı Kanal: ALICI’nın, www.parlegal.com.tr web sitesinde paylaşmış olduğu iletişim bilgileri (e-posta, telefon) İşbu 10 (on) maddeden oluşan Mesafeli Satış Sözleşmesi, ALICI tarafından satın alma gerçekleştiğinde, taraflar arasında sözleşme kabul edilmiş sayılır ve yürürlüğe girer.

İşbu sözleşmeden kaynaklanan uyuşmazlıklarda İstanbul Mahkemeleri yetkilidir.